Kod

środa, 11 maja 2016

WYJŚCIE Z DIETY CZYLI WCHODZIMY W ZDROWE ŻYWIENIE CO MA BYĆ NASZYM STYLEM ŻYCIA

WYCHODZIMY Z DIETY I ZMIENIAMY STYL ŻYCIA

UWAGA ! OPIS WYJŚCIA Z POSTU DANIELA JEST  OPISEM Z WŁASNYCH DOŚWIADCZEŃ Z TABELKI, KTÓRA ZOSTAŁA  OPRACOWANA I UDOSTĘPNIONA OGÓLNIE DLA WSZYSTKICH W INTERNECIE- uważamy, że jest bardzo dobrym sposobem na wyjście z postu.

Grupa Wparcia dla wychodzących Zapraszamy  :)
https://www.facebook.com/groups/1718512948420165/




Miód i olej kokosowy 100 % Ekstra virgin  ja kupuję w bardzo dobrej cenie przez internet
podaję linka :)    https://www.cosdlazdrowia.pl/ 



   
                                                                    Pestki Dyni



                                                                   Pasta z ciecierzycy



                                                                   Orzechy Brazylijskie



Nasiona CHIA



                                                                    Kasza Jaglana



                                                             Kasza gryczana


                                                   
   Amarantus


Chleb bezglutenowy


Wyjście  z Diety po poście warzywno-owocowym nie jest także łatwe znów musimy nauczyć się na nowo gotować i eksperymentować :) 
Na górze podałam przykładowe zdjęcia bardzo cennych produktów które także powinny towarzyszyć wszystkim w kuchni.

Zasady wyjścia z postu:

1. Podstawą jest to, że musimy sobie ułożyć w głowie, że w 50 %  a nawet 80 % warzywa i owoce musza stanowić nasze menu dzienne. Jak idziemy do sklepu pierwsze co idziemy na warzywa :)
2. Wprowadzamy produkty zdrowe nieprzetworzone.
3. Sięgamy po resztę bogactw jeśli chodzi o warzywa i owoce których nie mogliśmy na poście.
4. Trzymamy się zasady i pilnujemy kaloryczności stopniowo ją zwiększając.
5. Prawidłowe wychodzenie z postu powinno trwać 6 tygodni tyle co post.


TYDZIEŃ PO TYGODNIU :) 

PIERWSZY TYDZIEŃ  trzymamy się 800 kcal

1.Włączamy: 
  • warzywa strączkowe i inne zakazane warzywa których nie jedliśmy w poście
  • Owoce wszystkie świeże i suszone
  • Zdrowe tłuszcze roślinne Olej, lniany, kokosowy, oliwa z oliwek wszystko z pierwszego tłoczenia na zimno i nierafinowane. 
  • Tłuszcze i strączki w małych ilościach
DRUGI TYDZIEŃ trzymamy się 1000 kcal
  • kasze 
  • produkty pełnoziarniste
  • pestki
  • nasiona
  • orzechy
UWAGA ! nie smażymy i nie panierujemy!  Najlepiej bez soli lub sól himalajską.


TRZECI TYDZIEŃ trzymamy się 1200 kcal

  • Jajka
  • Zdrowy nabiał jeżeli nie musimy nie jeść :)
CZWARTY TYDZIEŃ 1400 kcal
  • ryby- 2 razy w tygodniu
  • mięso - białe raz w tygodniu 
Uwaga ! o ile ryby są ok mięso w tych czasach nie więc jeśli możemy je wyrzucić z naszego stylu życia robimy to :) Powyższe ilości są zbilansowane dla wyleczonego i zdrowego człowieka.

PIĄTY - 1600 KCAL  I SZÓSTY TYDZIEŃ całe zapotrzebowanie dzienne kcal

Jeżeli damy radę robimy wszystko sami i jemy także dużo surowego czyli warzywa i owoce tzw : żywy pokarm.
Unikamy żywności przetworzonej.
Staramy się trzymać odpowiednich ilości z zasadą jemy po to żeby żyć a nie odwrotnie :)


Pozdrawiam serdecznie i także życzę wytrwałości.

10 komentarzy:

  1. Jak się cieszę,że jesteś.Przywracasz ludziom nadzieję 😘 . Teraz wiem,jak wychodzić z diety. Jestem po drugim dniu diety i jeszcze mniej więcej 38 ☺ .Bylam już na niej wcześniej,trzy lata temu, i jeszcze przed tym w 2008 roku,ale robilam wiele błędów. Dzisiaj czuję się super.U nas jest dopiero po 5 rano, a ja nie mogę spać i jestem wypoczęta,chyba toksyny pouciekały już ze mnie. Pierwszy dzień był dla mnie trudny, ciągle mnie ssalo, mialam zawroty glowy,a na wieczór dopadła mnie migrena, ktora trwala jeszcze pól następnego dnia i pod wieczór trochę.Obylo się bez tabletek.Do tego gotowałam mężówi obiad wczoraj,pyszności i nic mnie nie skusilo, nawet nie wiem jak smakowało,bo nie spróbowałam.Dziękuję,ze jesteś i motywujesz 😊 dużo się od Ciebie dowiedziałam.pozdrawiam Ciebie i cala Waszą rodzinę.I życzę zdrowego i ślicznego dzidziusia 😗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana, życzę wytrwałości pamiętaj, ze robisz coś cudnego dla siebie i nawet jak cię będzie ktoś kusił lub śmiał się z ciebie to myśl jestem wielka i zdrowa i to ja mam rację będę zdrowa i szczęśliwa :)

      Usuń
    2. Czy mogę się dowiedzieć gdzie pisze w książce że dieta trwa tak długo !!! przepisy sa po 2 tygodniene potem druga część.Nie piszecie komu nie WOLNO STOSOWAC TEJ DIETY.Kto robi wyniki tym osobom jaki jest ich stan zdrowia!!!!!.wszystkie diety stosowane u ludi są pod kontrolą bo można narobić sobie problemu.Nikt nie wspomina o uzupelnieniu wit B12 BO PRZY TAKIM jedzeniu jej niema .

      Usuń
  2. Jeszcze chciałam dodać ze u mnie 3 dzień.bol głowy kompletnie przeszedł i chyba pojawił się pierwszy kryzys ozdrowieńczy. Kolano. Usiadlam na pewnym miejscu i nagle bardzo zabolało mnie kolano.taki piekący ból,jakby się mi cos w środku palilo i zaraz bol przeszedł.🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jak coiś boli na diecie to się tylko cieszyć znaczy że samouzdrawianie działa :)

      Usuń
  3. Jestes cuuudowna! Dziekuje za tego bloga. Jedno pytanie Jak rozłożyć kaloryczność jeśli mój post trwał dwa tygodnie więc wychodzenie będzie trwało około tygodnia???

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.. mam kilka wątpliwości - w którym tygodniu następujące produkty:
    miód,
    siemie lniane, chia - do nasion zaliczamy czyli 2 tydzień?
    mleko kokosowe
    mleko roślinne: sojowe, ryżowe, owsiane
    tofu
    płatki drożdżowe
    płatki owsiane m- tam gdzie produkty pełnoziarniste?
    suplementy: np. Wit D
    pieczarki i inne grzyby

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile powinno trwac wychodzenie w postu jesli post trwa 2 tygodnie? analogicznie tez 2 tygodnie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryby są ok w dzisiejszych czasach? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeśli post trwa 3tyg to wychodzenie trwa 6tyg czy krócej? Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń